Doprava zadarmo pri nákupe nad 89€
Poradenstvo od architektov
Showroom v Bratislave
Prihlásiť Prihlásiť
Nákupný košík 0
Doprava zadarmo pri nákupe nad 89€

Často kladené otázky

Ak ste naším registrovaným zákazníkom, po prihlásení sa do svojho účtu na Roomfactory.sk kliknite v ľavej časti pod „Môj profil“ na odkaz „Moje objednávky“. Tu nájdete prehľad o všetkých svojich objednávkach a ich stavoch. 

Ak nie ste registrovaný zákazník, o každej zmene stavu vašej objednávky Vás vždy informujeme na váš email, ktorý ste zadali pri tvorbe objednávky. 

Pokiaľ Vás neinformujeme inak, od zadania objednávky usilovne pracujeme na tom, aby sme Vám tovar doručili čo najskôr a vy sa z neho mohli tešiť. Ak sme tovar nemali skladom, obratom sme ho objednali u nášho výrobcu a teraz už len netrpezlivo čakáme na jeho príchod do nášho skladu, aby sme Vám ho mohli čím skôr odoslať.

Zistili ste, že sa Vám bude hodiť iná farba či počet kusov? 

Neváhajte nás, prosím, kontaktovať emailom na: objednavky@roomfactory.sk alebo telefonicky na 0902 770 890

Nahláste nám, prosím, vaše pôvodné číslo objednávky a zmenu, ktorú si prajete uskutočniť. Číslo objednávky nájdete v emaily, na ktorý sme Vám poslali jej zhrnutie, alebo po prihlásení sa do svojho účtu na Roomfactory.sk kliknite v ľavej časti pod „Môj profil“ na odkaz „Moje objednávky“.

Ak sme objednávku ešte neodoslali a Vám by sa hodil neskorší termín doručenia, prosím, kontaktujte nás s číslom vašej objednávky a požadovaným termínom emailom na: objednavky@roomfactory.sk alebo telefonicky na 0902 770 890

Ak už sme vašu objednávku odoslali, prosím, kontaktujte priamo kuriérsku spoločnosť, ktorou tovar odosielame. Odkaz na sledovanie vašej zásielky sme Vám zaslali emailom v momente odoslania objednávky.

Dostupnosť jednotlivých produktov naťahujeme okrem nášho externého skladu aj priamo od výrobcov, aby sme Vám v momente objednávania tovaru poskytli čo najpresnejšiu informáciu ohľadom doručenia. 

Ak je objednávaný tovar skladom u nás, objednávku expedujeme spravidla už nasledujúci deň po prijatí úhrady, resp. zadaní platby na dobierku. Následne je doručenie v rukách kuriérskej spoločnosti, ktorá Vás bude kontaktovať a v rámci Slovenska nám doručuje objednávky do 1-2 pracovných dní. 

Ak tovar nemáme skladom my, ale niektorý z našich výrobcov, po zadaní vašej objednávky sme tovar obratom u výrobcu zarezervovali a teraz už len netrpezlivo čakáme na najbližší zvoz tovaru na Slovensko. Zvozy tovaru realizujeme dvakrát do mesiaca. Po príchode tovaru na Slovensko jednotlivé produkty starostlivo naskladnia naši šikovní skladníci a následne sa obratom venujeme odosielaniu zákazníckych objednávok.

Ak ste nám vrátili tovar, po prijatí vašej zásielky krabicu, tovar a všetky jeho súčasti dôkladne skontrolujeme, aby sme si boli istí, že spĺňa podmienky pre vrátenie a je v 100 % stave. 

Následne Vám do 3 pracovných dní odošleme vašu úhradu naspäť na váš účet. O vašom zámere vrátiť nám tovar, nás, prosím, informujte spolu s číslom vašej objednávky a vaším číslom účtu IBAN emailom na: objednavky@roomfactory.sk alebo telefonicky na 0902 770 890.

Ale pozrime sa, tak vy sa radšej rozprávate ako vypisujete emaily? Samozrejme, už teraz sa nevieme dočkať, kedy nám zavoláte a naši kolegovia Vám zároveň zodpovedajú aj prípadné otázky k produktom. 

Kontaktujte nás kedykoľvek v našich otváracích hodinách na telefónnych číslach: 0902 770 890 alebo 0902 179 129.

Veľmi sa ospravedlňujeme, ak sa Vám náhodou stal takýto prípad. Robíme všetko pre to, aby sme objednávané produkty od výrobcov k našim zákazníkom doručovali čo najskôr. Pravdepodobne mohli meškanie spôsobiť dva prípady. 

Buď stále čakáme na naskladnenie tovaru od výrobcu. O prípadnom meškaní naskladnenia tovaru od výrobcu sa našich zákazníkov snažíme informovať, akonáhle o ňom výrobca informuje nás. Mrzí nás to, vo výnimočných prípadoch sa o absencii tovaru v naskladnení dozvieme až pri vybaľovaní paliet u nás na sklade. 

Alebo je vaša objednávka už v rukách kuriérskej spoločnosti, u ktorej sa nanešťastie zasekla, prípadne Vás kuriér nezastihol alebo nevedel nájsť správnu adresu. 

Skontrolujte, prosím, stav vašej objednávky vo svojom účte na Roomfactory.sk, kliknite v ľavej časti pod „Môj profil“ na odkaz „Moje objednávky“. Ak je objednávka v stave „v procese“, znamená to, že pravdepodobne nastalo meškanie naskladnenia tovaru od výrobcu. Ak už je v stave „odoslaná“ a Vás stále nikto nekontaktoval, prosíme, kontaktujte nás spolu s číslom vašej objednávky emailom na: objednavky@roomfactory.sk alebo telefonicky na 0902 770 890.

Vyúčtovaciu faktúru zasielame automaticky na váš email, po doručení tovaru do vašich rúk. 

Ak Vám napriek tomu chýba vo vašej emailovej schránke, nájdete ju po prihlásení vo svojom účte, na Roomfactory.sk kliknite v ľavej časti pod „Môj profil“ na odkaz „Moje objednávky“. Po rozkliknutí konkrétnej objednávky sa v spodnej časti nachádzajú odkazy na stiahnutie všetkých daňových dokladov. 

Ak ste objednávku realizovali bez prihlásenia, prosíme, kontaktujte nás spolu s číslom vašej objednávky emailom na: fakturacia@roomfactory.sk alebo telefonicky na 0902 770 890.

Prosíme Vás, požiadajte kuriéra o spísanie škodového protokolu, respektíve záznamu, že krabicu síce preberáte, avšak je doručovaná ako poškodená. Následne nám, prosím, krabicu ešte pred rozbalením nafoťte z viacerých strán. Po rozbalení skontrolujte produkt a v prípade jeho poškodenia prosím použite náš reklamačný formulár.

Lehota na podanie sťažnosti na doručovanú zásielku je 24 hodín od doručenia. Po tomto termíne nám kuriérska spoločnosť odmietne uznať reklamáciu za doručenie. 

Ak je už na prvý pohľad viditeľné, že poškodená je nielen krabica, ale aj produkt vo vnútri, odmietnite takúto zásielku od kuriéra prevziať.

Prijmite, prosím, naše ospravedlnenie, spravíme všetko pre to, aby sme situáciu čo najskôr vyriešili. Na podanie reklamácie, prosím, použite náš reklamačný formulár.

Posúdime, či poškodenie mohlo nastať pri preprave napriek nepoškodenej krabici, alebo sa jedná o výrobnú vadu. Podľa toho zahájime reklamačné konanie buď s prepravcom alebo priamo s výrobcom. 

Lehota na podanie sťažnosti na doručovanú zásielku je 24 hodín od doručenia. Po tomto termíne nám kuriérska spoločnosť odmietne uznať reklamáciu za doručenie.

Tak toto nás veľmi mrzí, čím skôr to skúsime vyriešiť. Prosíme Vás, po dôkladnom prezretí krabice nás o chýbajúcom komponente informujte spolu s číslom vašej objednávky emailom na: objednavky@roomfactory.sk alebo telefonicky na 0902 770 890.

Tovar do 14 dní nám môže vrátiť ktorákoľvek fyzická osoba (spotrebiteľ) s trvalým pobytom na území Slovenskej republiky. Vrátenie tovaru sa nevzťahuje na firmy. 

Produkt prijmeme na spätné vrátenie len vtedy, ak je nepoškodený a nepoužívaný, nebol poskladaný do finálnej podoby, je dôkladne zabalený vo svojom pôvodnom obale spolu so všetkými komponentmi, výplňovým materiálom, ktorý ochráni produkt pred prípadným poškodením pri preprave, spojovacími prvkami a návodom. 

Informujte nás, prosím, o svojom zámere vrátiť nám objednaný tovar spolu s číslom vašej objednávky emailom na: objednavky@roomfactory.sk alebo telefonicky na 0902 770 890.

Informujte nás, prosím, o svojom zámere vrátiť nám objednaný tovar spolu s číslom vašej objednávky emailom na: objednavky@roomfactory.sk alebo telefonicky na 0902 770 890

Následne Vás vyzveme na vrátenie objednaného tovaru do nášho skladu: Diaľničná cesta 2, 903 01 Senec v čase od 7:00 do 15:00, Telefón: +421 917 524 110 Trasu do nášho skladu nájdete na tomto linku: https://bit.ly/37RfHGl

Produkt prijmeme na spätné vrátenie len vtedy, ak je nepoškodený a nepoužívaný, nebol poskladaný do finálnej podoby, je dôkladne zabalený vo svojom pôvodnom obale spolu so všetkými komponentmi, výplňovým materiálom, ktorý ochráni produkt pred prípadným poškodením pri preprave, spojovacími prvkami a návodom. 

Informujte nás, prosím, o svojom zámere vrátiť nám objednaný tovar spolu s číslom vašej objednávky emailom na: objednavky@roomfactory.sk alebo telefonicky na 0902 770 890.

Po prijatí vráteného produktu k nám ho dôkladne prekontrolujeme vrátane všetkých jeho súčastí a komponentov. Následne, po zistení, že produkt je kompletný, nepoužívaný, dôkladne zabalený a v 100 % stave, Vám do 5 pracovných dní odosielame úhradu spätne na váš účet.

Tak toto nás mrzí, samozrejme, ihneď to vyriešime na naše náklady. Pošleme k Vám kuriéra, ktorý od Vás vyzdvihne nesprávny produkt a zároveň Vám odošleme ten správny. Skontrolujte, prosím, ešte raz kód produktu na objednávke a kód produktu na krabici, ktorá Vám bola doručená. Následne nás kontaktujte spolu s číslom vašej objednávky emailom na: objednavky@roomfactory.sk alebo telefonicky na 0902 770 890.

Áno, táto možnosť je perfektná, ak sa Vám nechce čakať ďalšie dni na expedovanie zásielky, prebratie kuriérom a doručenie vašej objednávky kuriérskou spoločnosťou. 

Osobný odber je možný v našom externom sklade v Senci na adrese: Diaľničná cesta 2, 903 01 Senec v čase od 7:00 do 15:00, Telefón: +421 917 524 110 Trasu do nášho skladu nájdete na tomto linku: https://bit.ly/37RfHGl

Dopravu pri nákupe nad 89 € máte u nás zdarma. 

Cenu dopravy sa vždy dozviete na úrovni produktu pod tlačidlom „Pridať do košíka“. Finálnu cenu za celú objednávku Vám vyobrazíme ešte pred potvrdením objednávky v košíku pri výbere typu dopravy. 

Výnimku tvoria nadrozmerné produkty, ktoré sa buď pre rozmery krabice, alebo svoju hmotnosť nedajú prepravovať štandardnými službami kuriérskych spoločností. V tejto kategórii tovaru máme dopravu odstupňovanú: 

 9 € - balíky do 40 kg (napr. kreslá) 

18 € - balíky do 100 kg (napr. skrinky a komody) 

48 € - balíky nad 100 kg (napr. sedacie súpravy)

Žiadny problém. Ak sme ešte objednávku neodoslali, kontaktujte nás spolu s číslom vašej objednávky emailom na: objednavky@roomfactory.sk alebo telefonicky na 0902 770 890

Ak už sme objednávku odoslali, kontaktujte priamo kuriérsku spoločnosť, od ktorej Vám prišla notifikačná správa o doručovaní Vašej zásielky.

Áno, túto službu je však v súčasnosti potrebné dohodnúť individuálne, preto nás neváhajte kontaktovať spolu s číslom vašej objednávky emailom na: objednavky@roomfactory.sk alebo telefonicky na 0902 770 890.

Áno, naše kuriérske spoločnosti doručujú náš tovar aj do Českej republiky bez akýchkoľvek problémov. Cenu dopravy sa dozviete ešte pred potvrdením objednávky v košíku podľa výberu konkrétneho typu dopravy.

V momente, keď máme na sklade všetky produkty z vašej objednávky, okamžite ju začíname baliť, aby sme ju ešte v ten istý deň mohli odovzdať kuriérskej spoločnosti. 

Akonáhle objednávku zabalíme a kuriér ju prevezme, informujeme Vás notifikačným emailom. Následne Vás (spravidla na druhý pracovný deň) bude kontaktovať konkrétny kuriér, ktorý Vás bude informovať o bližšom termíne doručovania vašej zásielky.

Áno, túto službu momentálne ponúkame po individuálnej dohode v rámci Bratislavského kraja, resp. pri väčších zákazkách aj v rámci celého územia SR. Neváhajte nás kontaktovať a dohodnite si s nami zmontovanie nábytku emailom na: objednavky@roomfactory.sk alebo telefonicky na 0902 770 890

Žiadny problém, chceme predsa, aby ste sa z vášho nového nábytku tešili čím skôr.

Pre dohodnutie rozdeleného doručenia vašej objednávky nás, prosím, kontaktujte spolu s číslom vašej objednávky emailom na: objednavky@roomfactory.sk alebo telefonicky na 0902 770 890.

Samozrejme, a radi vyhovieme aj zákazníkom so špecifickými požiadavkami. V našom eshope máme vyobrazené naše najčastejšie predávané produkty, s nábytkom však pracujeme dlhé roky. Preto máme aj výrobcov, ktorí sa nehodia (alebo sa nechcú) vyobrazovať ako eshopový tovar, vzhľadom na väčšie množstvo špecifikácií, cenu alebo lehotu výroby. 

Jedná sa najmä o renomovaných talianskych dodávateľov, ktorí ponúkajú bohatšie možnosti špecifikácie produktu na mieru a výber zo širokej ponuky materiálového prevedenia. Zašlite nám obrázok (prípadne vizualizáciu) alebo bližší popis produktu, o ktorý by ste mali záujem, a my Vám skúsime vyhľadať čo najbližšie dizajnovo podobný produkt od našich výrobcov.

Samozrejme, navštívte nás v našom showroome ešte dnes a spoznajte sa s vaším vybraným modelom dizajnového nábytku osobne. Všetky produkty, ktoré v našom showroome nájdete, sú na našej stránke označené tagom „V showroome“. 

Nachádzame sa v Bratislave len kúsok od Autobusovej stanice NIVY, na Grosslingovej 58. Bližšie info, ako a kedy sa k nám dostať a kde zaparkovať nájdete v sekcii kontakt.

Na náš web sa toho, pochopiteľne, zmestí omnoho viac, ako k nám do showroomu. Snažíme sa však držať naše bestsellery vystavené, aby ste si ich mohli pozrieť, vyskúšať a získať predstavu s akými materiálmi a kvalitou daný výrobca pracuje. K dispozícii máme aj mnohé vzorkovníky, aby ste si mohli pozrieť, napríklad, požadovanú farbu čalúnenia, aj keby sme nemali konkrétny produkt vystavený. Všetky produkty, ktoré v našom showroome nájdete, sú na našej stránke označené tagom „V showroome“.

Odpoveď na túto otázku závisí od konkrétneho produktu, v zásade však kvôli optimálnejším rozmerom pri preprave, chodia naše produkty v demontovanom stave. 

Nemusíte sa však ničoho báť, naši výrobcovia si dávajú záležať na čo najľahšej montáži a ku skrutkám pribaľujú aj imbusové kľúče. Napríklad pri stoličkách stačí priskrutkovať telo k podnoži (spravidla 4 skrutky) a je hotovo. Obdobne sú na tom aj kreslá a stoly a ostatné produkty. Skrinky a komody sa väčšinou skladajú, avšak aj v tejto kategórii sa vyskytujú produkty, ktorým stačí len priskrutkovať nožičky a je to vybavené.

Spolupracujeme s overenými značkovými dodávateľmi v rámci celej EÚ, medzi naše najobľúbenejšie produkty však patria tie od holandských a španielskych značiek. 

Sme hrdí, že (najmä) naši holandskí priatelia si potrpia na to, aby ich drevo malo FSC certifikát, ktorý dokazuje, že drevo pochádza zo zodpovedne a šetrne obhospodarovaného lesa.

Samozrejme, ozvite sa nám s konkrétnym dopytom a informáciu pre Vás skúsime vyhľadať v našich interných katalógoch alebo oslovíme priamo výrobcu. Niektorí pracujú s inými systémami ako RAL, avšak na prevod Vám hravo poslúži akýkoľvek online converter. Ozvite sa emailom na: info@roomfactory.sk alebo telefonicky na 0902 770 890.

Žiadny problém, ak máme, tak radi zapožičiame. Ozvite sa nám s konkrétnym dopytom a my Vám dostupnosť vzorky preveríme. Pre značky PEDRALI a INFINITI design máme fantastický kompletný vzorkovníkový box, ktorý je k dispozícii na nahliadnutie u nás showroome. 

Ozvite sa emailom na: info@roomfactory.sk alebo telefonicky na 0902 770 890.

Takáto možnosť je k dispozícii len pri niektorých produktoch značiek PEDRALI, INFINITI a BONTEMPI. Jedná sa o renomovaných talianskych výrobcov, ktorí poskytujú omnoho bohatšie možnosti výberu materiálov a farieb za cenu trošku dlhšieho termínu výroby. 

Ozvite sa nám emailom na: info@roomfactory.sk alebo telefonicky na 0902 770 890.

Väčšina našich výrobcov dodáva svietidlá bez žiaroviek a v popise tovaru uvádzame päticu, teda veľkosť / typ závitu žiarovky, ktorý sa pre dané svietidlo hodí. 

Ak je však pri popise produktu spomenutý zdroj svetla ako vstavaná LED žiarovka, vtedy je, pochopiteľne, žiarovka súčasťou svietidla a jej životnosť závisí od používania svietidla. Rádovo sa však jedná o desiatky rokov, čo častokrát prežije aj vizuálnu opotrebovanosť svietidla vo vašom interiéri.

Je to typ materiálu, v ktorom sa stretáva umelá a reálna koža. V tomto type čalúnenia sa používa nižšia vrstva kože (štiepka), ktorá má pridaním syntetickej kože omnoho vyššiu životnosť a nie je tak chladná na dotyk. Tento materiál je vynikajúci aj pre vysoko-záťažové priestory. Ak si však nie ste istí, vždy sa pozerajte na stupeň oderu-vzdornosti Martindale a neváhajte nás kontaktovať.

Martindale je medzinárodne uznávaná metóda / jednotka slúžiaca na stanovenie odolnosti textílií voči oderu, najmä pri použití na čalúnenie. Čím je hodnota vyššia, tým je materiál odolnejší voči oderu. Základné delenie látok podľa Martindale je nasledovné:  

 

Mäkké polstrovanie

Tvrdé polstrovanie

Súkromné použitie

10 000

15 000

Použitie v kancelárii

25 000

35 000

Použitie vo verejnej doprave

30 000

40 000


Zdroj: https://en.wikipedia.org/wiki/Martindale_(unit)

V našom obchode ponúkame tri bezpečné spôsoby platby za váš nový nábytok. 

PLATBA KARTOU – bezpečná platba vašou platobnou kartou. Výhoda tohto spôsobu úhrady je v rýchlosti spracovania platby online a tým aj našej rýchlosti spracovania objednávky. Poskytovateľ platby kartou je náš overený dlhodobý partner Tatra banka, a. s. 

PLATBA PREVODOM – po zadaní objednávky Vám vygenerujeme zálohovú faktúru, ktorú môžete následne uhradiť z bezpečia vášho internetového bankingu alebo vo vašej banke. 

PLATBA NA DOBIERKU – pri tomto spôsobe úhrady neplatíte vopred nič a za objednávku zaplatíte až kuriérovi v momente doručenia zásielky. Tento spôsob úhrady poskytujeme pre objednávky do 1000 €.

V prípade osobného odberu tovaru v našom sklade je platba možná len platobnou kartou.

U kuriérskej spoločnosti DPD je možná platba platbobnou kartou, aj v hotovosti.

U kuriérskej spoločnosti GEIS, ktorá nám doručuje nadrozmerný tovar, je možná platba platbobnou kartou.

Ak ste zadali ako spôsob úhrady platbu kartou, spracovanie vašej platby prebehne do pár sekúnd. Ak ste sa rozhodli uhradiť objednávku bankovým prevodom, platba bude spracovaná podľa rýchlosti vašej banky. Buď nasledujúci pracovný deň alebo ak vaša banka podporuje službu okamžité platby, bude úhrada spracovaná do pár sekúnd. Náš finančný ústav je Tatra banka, a. s.

Samozrejme, dávame si záležať na bezpečnosti našich klientov, čomu zodpovedá aj bezpečnostný SSL certifikát nášho eshopu. Náš systém je individuálne navrhnutý tak, aby našim zákazníkom poskytoval najvyššiu mieru bezpečia. Poskytovateľom služby platby kartou je náš overený dlhodobý partner Tatra banka, a. s.

Samozrejme, sami sme architekti, takže určite nájdeme spoločnú reč. Spoluprácu už máme rozbehnutú s množstvom spriatelených ateliérov a dizajnérov. 

Vieme Vám poskytnúť: 

- 3D modely pre Vaše vizualizácie zadarmo 

- provízny systém pre vaše zákazky 

- môžete k nám poslať vášho klienta a inštruovať nás, ktoré produkty mu máme odprezentovať 

- taktiež nás môžete informovať, od ktorých produktov ho máme držať ďalej, aby Vám nepokazil Váš návrh ? 

- zapožičať vzorky materiálov, alebo aj konkrétne produkty

Naša 3D knižnica je fantastický nástroj pre obohatenie Vašich vizualizácií a slúži predovšetkým pre našich spriatelených architektov a dizajnérov. Registrujte sa, prosím, na tejto stránke

Následne Váš účet overíme a schválime na prístup do našej 3D knižnice. Ak potrebujete prístup čo najrýchlejšie, pokojne nás po vyplnení registrácie kontaktujte telefonicky na 0902 770 890.

All of our staff members are fluent in English, so don´t hesitate to contact us either via email: info@roomfactory.sk or on the phone +421 902 770 890 and we´ll be more than happy to help you.
Môžeme Vám pomôcť?

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom našich produktov neváhajte nás kontaktovať.

Radi vám pomôžeme a čím skôr odpovieme!

Naďa Rybárová
Naďa Rybárová • Obchodné oddelenie
Tel: 0902 770 890

Z dôvodu ochrany pred spamom prosím označte že nie ste robot:
Controller: 0.031503200531006 | Run time: 0.050819158554077